+bOut mE+

My photo
a wife. a mother. a happy daughter's of ayah & mak.

Thursday, May 29, 2014

Masih ada rasa

Aku harap kau baca sebenarnya. Aku harap kau tak hadir lagi. Cukup. Bukan sebab aku benci. Malah tiada apa sebab untuk aku rasa apa2. Aku cuma harap ia terhenti di situ. Aku hanya seorang manusia biasa. Punya hati dan perasaan. Tipu kalau aku cakap aku lupa. Serius tipu.

Tapi..

Tiada apa makna itu semua. Aku harap kau pergi terus dan tak berpaling. Jangan hirau aku lagi. Jangan ingat aku lagi. Jangan cuba. Sebab. Aku memang tak boleh tipu kau. Aku cuma ada Tuhan. Allah yang satu. Dia tahu isi hatiku. Tak perlu kot aku suratkan kat sini. Cukup aku dan Dia. 

Tolong..

Jangan datang lagi. Beri aku ruang. Beri aku peluang. Untuk bebas. Bebas dari kau. Serius aku rimas. Bukan bermakna aku benci. Tak. Tapi aku tak nak masa dulu tu. Harap kau faham. Tapi luahan dalaman bukan kau dapat ertikan pun. Paling tidak ada alasan kau cari untuk datang. 

Pergilah..

Aku harap tiada apa sudah. Bukan sukar pun bagi kau nak pergi. Tiada alasan pun untuk kau kekal. Tiada. Lupakan aku. Itu yang aku perlu buat sama. Tapi aku sudah lakukan itu. Harap kau pula. Ada insan lain yang perlu aku sanjung. Hormat. Taat. Yang wajib di hati. Kau juga sama. Pergilah. Aku dah lama lepaskan. Cuma ia sentiasa datang tanpa aku undang. Tak pernah aku luahkan. Kau pun tahu. Tapi aku bingung. Kenapa perlu ada lagi kau dalam aku. Dan kenapa perlu ada lagi aku dalam kau. Aku bengang. Aku sakit hati.

"Let it go.. I can't hold it anymore..please.. Help me.."


No comments:

Post a Comment