+bOut mE+

My photo
a wife. a mother. a happy daughter's of ayah & mak.

Thursday, May 22, 2014

bz day. gila day.

khamis dah. hadoi. pantas nya la masa. hari ni macam nak gila la gak sebab banyak kerja aku pending. haha. sebab. sebab. aku suka fikir "takpe lah,esok lah buat" takpe lah,lambat lagi ni" haha.

harini. pagi masuk ofis, prepare je quotation untuk manpower. pastu teringat, kena pegi pickup barang rental. pastu gi sana sini. bila petang, ofismate aku minta tolong pasal kerja. aku ni meja tak pernah kemas kot. nah tengok nih!

kah kah kah tapi kawan aku cakap kalo bersepah meja macam ni, die kretif. hmm ok. aku kretif!

lawak gila wei. sebab nya aku cuti 2 bulan (maternity leave), jadi nya aku tak ingat bila dan mana aku letak dokumen2 tu semua ha. sekali satu meja aku kubang. hahaha. tak jumpa gak. pastu macam nak intai je lam fail kat atas rak. eh! ada. haha. seronok wei. sebab dah abes tempat aku kubang. kikiki.

ok lah. hari ni memang best sebab aku bizi. aku suka sangat bizi. serius aku suka. haha. eh eh! balik lu ah. bai bai.

No comments:

Post a Comment