+bOut mE+

My photo
a wife. a mother. a happy daughter's of ayah & mak.

Wednesday, May 28, 2014

happy

Happy. Semua orang nak happy. Aku pun nak! Hihihi. Tapi aku memang nampak happy luaran. Eh, tak lah. Dalaman pun happy je sena nya. Haha. Dulu, aku risau dan selalu je fikir, kalau dah sayang seseorang tu, kena sayang sangat2 la konon nya. Tapi, bila dah berputus haluan, mekk kauu! Hahaha.

Sebab tu, aku dah jadi malas. Ada, ada lah. Tak ada biar lah. Hahaha. Janji aku happy. Ada la kawan aku tanya, aku ni macam ok je semua. Macam tak ada masalah je. Siapa kata tak ada masalah non oiii. Tak kan aku nak tunjuk kot!

Yelah, diorang nampak aku macam happy sebab, aku dah complete pakej ngan ada husband nya, anak nya. Itu semua rezeki dari Tuhan. Aku terima semua dengan redha. Apa Tuhan bagi, aku terima. Syukur. 

Aku nikah pun keluarga uruskan. Tapi bab calon tu aku lah yang cari. Haha. Tapi Alhamdulillah everything goes well. Dari tunang, nikah, beranak. Alhamdulillah semua smooth. Petua? Redha. Dengar cakap orang tua. 

Serius bila fikir balik, aku pun tak sangka dah berANAK seorang dah aku ni. Memang ada rancang nak nikah nak timang anak. Tapi tak la rancang satu2. Semua macam cepat sangat je.

Aku happy. Seriis aku happy. Aku harap aku tak dinganggu dengan benda2 tak happy dan buat aku jadi kurang happy. Sebab aku memang dah happy ni!! Terima kasih Allah. Hanya Kau sahaja yang faham dan tahu apa isi hati aku yang sebenar. Semoga aku happy sampai mati. Aminnn...

No comments:

Post a Comment